Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Κουρτέσης Οδυσσέας - Ανακοίνωση/Τοποθέτηση




Με αφορμή την ήδη υπάρχουσα κινητικότητα που υπάρχει στην πόλη μας ενόψει των Δημοτικών εκλογών τον Μάιο του 2014, την ολοένα και συχνότερη απασχόληση του τοπικού Τύπου και των τοπικών Ιστολογιών με τα πρόσωπα που θα στελεχώσουν πιθανούς συνδυασμούς, αλλά και τα όσα γράφτηκαν για το πρόσωπο μου στο Τοπικό ιστολόγιο www.epitel.gr, θα ήθελα να κάνω την εξής τοποθέτηση:


- Ήμουν, Είμαι και Παραμένω Στέλεχος ¨πρώτης γραμμής¨ της Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ» με επικεφαλής τον κ. Χάρη Τομπούλογλου.
Τόσο εγώ, όσο και οι υπόλοιποι υποψήφιοι του συνδυασμού βρισκόμαστε 100% στο πλευρό του κ. Τομπούλογλου, έτοιμοι να δώσουμε όλοι μαζί τον αγώνα στις επόμενες Δημοτικές εκλογές ώστε …‘‘Με την κοινωνία μπροστά, να αλλάξουμε τη πόλη μας’’.

Όσοι «εντέχνως»  προσπαθούν να δημιουργήσουν ανύπαρκτα θέματα και  τριβές στο εσωτερικό του συνδυασμού του κ. Τομπούλογλου, το μόνο που καταφέρνουν είναι να χάνουν την αξιοπιστία τους αλλά και να διαψεύδονται καθημερινά σαν σχολιαστές-εκδότες εφημερίδων και ιστολογιών.
Τα όσα σχόλια γράφτηκαν στο τοπικό ιστολόγιο www.epitel.gr  περί απομάκρυνσης μου από τον συνδυασμό λόγω της απουσίας του ονόματος μου κατά την ανακοίνωση των πρώτων υποψηφίων του Συνδυασμού «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ», αποτελούν προϊόν φαντασίας, και άστοχης κριτικής, εκθέτοντας ανεπανόρθωτα τον ίδιο τον σχολιαστή τους.

Ας αναμείνει για λίγες ημέρες ακόμα ο συγκεκριμένος σχολιαστής, όπου και ο επικεφαλής της Παράταξης μας θα ανακοινώσει και τους υπόλοιπους υποψηφίους ώστε να διαψευσθεί για τα όσα έγραψε περί απομάκρυνσης μου για ¨πολιτικούς λόγους¨.

ΚΟΥΡΤΕΣΗΣ ΟΔΥΣΣΕΑΣ
Οικονομολόγος
(Πτυχιούχος τμήματος  Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών)
Στέλεχος της Ανεξάρτητης Δημοτικής Παράταξης «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας