Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

Χρήστος Κοπελούσος: 160 λέξεις για τον ΦΙΛΟ Σταύρο Κόντο


Την Δευτέρα 4 Μάρτη στο Δημοτικό συμβούλιο του Δήμου μας, ο π.Δήμαρχος Νέας Φιλαδέλφειας, κύριος Σταύρος Κόντος ανακοίνωσε την απόφαση του, ότι δεν θα είναι υποψήφιος Δήμαρχος Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας στις επόμενες δημοτικές εκλογές.


Ακούγοντας την δήλωση του φίλου μου Σταύρου Κόντου, πραγματικά μέσα μου δάκρυσα.
Παρόλο που ήμασταν και είμαστε σε διαφορετικά πολιτικά μετερίζια, η συγκεκριμένη του απόφαση, μου δημιούργησε ένα μεγάλο κενό μέσα μου.

Και νομίζω δημιούργησε και ένα μεγάλο κενό στην Πόλη μου

Το ήθος, η πολιτική άποψη, η λογική και η φωνή του Σταύρου στα Δημοτικά μας συμβούλια και φυσικά στην Πόλη μας, ήταν μια όαση αξιοπρέπειας…

Δεν είναι απλές φιλοφρονήσεις για μένα οι παραπάνω λέξεις για να χαϊδέψω τα αυτιά κάποιου ανθρώπου που αποσύρεται από την πολιτική ή γενικά αποσύρεται από κάπου και πλέον είναι παρελθόν…

Είναι η αλήθεια και η πραγματικότητα που αισθάνομαι για έναν ΦΙΛΟ
ΦΙΛΟ που μεγαλώσαμε μαζί…

Σε ευχαριστώ Σταύρο από τα βάθη της καρδιάς μου για αυτά που πρόσφερες στην Πόλη μας.


Χρήστος Κοπελούσος
Αντιπρόεδρος Δημοτικού συμβουλίου
Δήμου Φιλαδέλφειας-Χαλκηδόνας