Παρασκευή 8 Μαρτίου 2013

Καλό.... Μαγειρέματα




Καλησπέρα  φίλοι μου,
Σήμερα θα σας πω, πως γίνονται τα καλύτερα ''μαγειρέματα'' για τη πόλη μας.



Υλικά:
1.      Ένα κινητό τηλέφωνο
2.       Το τηλέφωνο ενός γνωστού αρχιμάγειρα
3.       Μια δόση ΝΑΙ
4.       Μια δόση ΟΧΙ
5.       1 κιλό ''εγώ τα έκανα όλα τα έργα για τη πόλη''
6.       2 κιλά ''θέλω προϋπολογισμό, αλλά θέλω τον δικό μου''
7.       Μισό κιλό ''χρειάζεται ο προϋπολογισμός για το καλό της πόλης''
8.       1 κιλό ''φταίει η αντιπολίτευση'' (για γαρνιτούρα  )


Εκτέλεση :
Βάζουμε πρώτα το: χρειάζεται προϋπολογισμός για το καλό της πόλης το ανακατεύουμε καλά μέχρι να δούμε αν θα το φάνε οι άλλοι, αν δεν το φάνε, ρίχνουμε το : εγώ τα έκανα όλα για την πόλη, συνεχίζουμε και ανακατεύουμε καλά μέχρι αυτό να το φάνε, αν και εδώ δούμε ότι δεν το τρώνε, ρίχνουμε το κινητό τηλέφωνο και το τηλέφωνο ενός γνωστού αρχιμάγειρα για να μας δώσει οδηγίες για το πώς θα το φάνε, στη συνέχεια ρίχνουμε μια δόση ΝΑΙ (μας το είπε ο Αρχιμάγειρας και πρέπει να ακούσουμε την εντολή του), ανακατεύουμε καλά μέχρι να αρχίσει να τρώγετε το μίγμα, μόλις το μίγμα αρχίσει να τρώγετε ρίχνουμε άλλο ένα κινητό τηλέφωνο και το τηλέφωνο του αρχιμάγειρα για να τον ενημερώσουμε ότι αρχίζουν και το τρώνε, τότε είναι που ρίχνουμε μια δόση ΟΧΙ και το θέλω προϋπολογισμό, αλλά θέλω τον δικό μου, ανακατεύουμε καλά το μείγμα για να δέσει , αν δούμε ότι όλη η προσπάθεια μας δεν τρώγετε, τότε ρίχνουμε το φταίει η αντιπολίτευση  για να μην μπορεί κανείς να πει τίποτα για την αποτυχία μας.

Καλή σας όρεξη

Η Αλεπού και ο μάγειρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας