Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

Επιστολή Γιώργου Ουσταμπασίδη με αφορμή την ανακοίνωση του ΑΟΝΦ,αλλά και τα σχόλια της έγκριτης εφημερίδας ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ


Αγαπητοί κύριοι,
με αφορμή την ανακοίνωση του ΑΟΝΦ,αλλά και τα σχόλια της έγκριτης εφημερίδας «ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ» φύλλο 175,μηνός Μαρτίου 2013,σχετικά με τα όσα είπα κατά την κοπή πίτας του ΑΟΝΦ και του Συνδέσμου Παλαιμάχων ποδοσφαιριστών Νέας Φιλαδέλφειας,επιθυμώ να γνωρίσω προς όλους τα εξής:

Στην κοπή της εν λόγω πρωτοχρονιάτικης πίτας παρέστη με την ιδιότητα του προέδρου Βετεράνων ποδοσφαιριστών Νέας Ιωνίας αλλά και ως παλαιός ποδοσφαιριστής και Όχι με την ιδιότητά μου ως πρόεδρος του Συλλόγου Ποντίων Νέας Φιλαδέλφειας.Ο Σύλλογος Ποντίων δεν είχε προσκληθεί στην κοπή της πίτας-δεν έχει ποτέ προσκληθεί και ορθώς για την περίσταση-και επομένως δεν θα μπορούσα να εμφανιστώ και να παραστώ με αυτή την ιδιότητα μου όντως απρόσκλητος.Δεν ξέρω τους λόγους που ο ΑΟΝΦ έκανε αυτό το συσχετισμό,τονίζοντας μάλιστα την ιδιότητά μου αυτή του προέδρου των Ποντίων Νέας Φιλαδέλφειας αφού όπως είπα εκεί είχα προσκληθεί με άλλη ιδιότητα.
Σε αυτά που είπα εκείνη την ημέρα ασφαλώς και δεν εξέφρασα τις απόψεις του Δ.Σ του ΑΟΝΦ , όπως και δεν εξέφρασα γνώμες και απόψεις του Δ.Σ. του Συλλόγου Ποντίων της Ν.Φ. .
Εκεί παραβρέθηκα και μίλησα σαν άτομο,Παλιός ποδοσφαιριστής της ευρείας περιοχής και ως πρόεδρος των Βετεράνων ποδοσφαιριστών Νέας Ιωνίας και δεν εκπροσώπησα κανένα άλλο άτομο ή φορέα.
Είναι σίγουρο ότι πολλοί επιδιώκουν να εκμεταλλευτούν τα λεγόμενά μου για να δημιουργήσουν λανθασμένους συσχετισμούς και εντυπώσεις με προφανή στόχο να σπείρουν διχόνοια.
Το να παροτρύνεις κάποιο υποψήφιο Δήμαρχο να φροντίσει για την βελτίωση ή ακόμα την εξεύρεση χώρων άθλησης μιας τοπικής ποδοσφαιρικής ομάδας,θεωρήθηκε από κάποιους «μέγα ατόπημα » από μέρους μου,έναν άνθρωπο που έχει αφιερώσει την ζωή του ΜΟΝΟ στην προώθηση του ποδοσφαίρου και του πολιτισμού.
Όλοι γνωρίζουν εδώ και πολλά χρόνια ότι όταν εκπροσωπώ τον Σύλλογο Ποντίων Ν.Φ. δεν αναμιγνύω πολιτικά και παραταξιακά θέματα και μέχρι σήμερα όλες οι διοικήσεις του συλλόγου Ποντίων τηρούν απαρέγκλιτα αυτό τον κανόνα.Είναι μια στάση πάγια άνευ αμφισβήτησης.Γιαυτό άλλωστε και όλες οι διοικήσεις και εγώ ως Πρόεδρος είχαμε πάντοτε καλή συνεργασία με όλους τους Δημάρχους αυτά τα 35 χρόνια ύπαρξης του συλλόγου Ποντίων. Θα μπορούσατε να αναφερθείτε στο πρόσωπό μου για όποια διαφωνία με όσα είπα και υποστήριξα, αλλά αν κάποιος δεν μπορεί να διαχωρίσει απλά πρόσωπα και πράγματα τότε είναι δικό του το πρόβλημα.
Οι συμπατριώτες μου με γνωρίζουν πολύ καλά και δεν πέφτουν σε τέτοιου είδους παγίδες.Αν ενδιαφερόμουν για τα πολιτικά θα είχα από ετών αναμειχθεί και θα αποσυρθεί από την διοίκηση του Συλλόγου Ποντίων.
Επιτρέψτε μου λοιπόν,προς όλους τους «ανώνυμους,θρασύδειλους σχολιαστές του διαδικτύου» να πω τα εξής: Την δεοντολογία την εφαρμόζω και την διδάσκω σε όλη μου την ζωή.Είχα άπειρες ευκαιρίες και μάλιστα σε νεώτερη ηλικία να ασχοληθώ με την πολιτική αλλά αρνιόμουν τις προτάσεις διότι αυτό που με ενδιέφερε και με εξέφραζε ήταν ο Σύλλογος Ποντίων και η προώθηση του καθαρού ποδοσφαίρου, τα οποία υπηρέτησα και συνεχίζω με προσήλωση και σεβασμό.
Λίγο αργά κάποιοι σκέφτηκαν ότι η πολιτική πρέπει μα μην υπεισέρχεται σε τέτοιου είδους δραστηριότητες.Φαρσοκωμωδία το καταντήστε εσείς που ενώ δεν ξέρετε να ξεχωρίσετε την φανέλα από το σορτσάκι,κρύβεστε πίσω από εφημερίδες και ιστοσελίδες απαιτώντας άλλοι να τηρούν πρωτόκολλα.Οι ίδιοι όμως παραμένετε στο απυρόβλητο ότι και αν πράξετε ή δηλώσετε.
Σας πληροφορώ λοιπόν αφού κάνετε πως δεν με γνωρίζετε και κόπτεστε για την άθληση των παιδιών ότι εγώ ήμουν εκείνος που μάζεψε πρώτος τα παιδιά από τις γειτονιές για να τους μυήσω στο ποδόσφαιρο. Αφιλοκερδώς,από αγάπη στα παιδιά και στο άθλημα,πράγμα που γίνεται σήμερα στους τοπικούς συλλόγους μόνο με χρήματα.
Οι συμπατριώτες μου γνωρίζουν πολύ καλά τις απόψεις μου για τη μη ανάμειξη της πολιτικής σε αθλητικούς και πολιτιστικούς Συλλόγους.
Όταν εκπροσωπώ τον Σύλλογο Ποντίων ποτέ δεν έχω αναφερθεί σε πολιτικά θέματα.Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ως προσωπικότητα δεν έχω άποψη για τα τεκταινόμενα.
Περνώντας στην 7η δεκαετία της ζωής δεν έχει βρεθεί άνθρωπος να με κατηγορήσει για εκμετάλλευση καταστάσεων,διότι δεν έπαιξα ποτέ το παιχνίδι κανενός και γιαυτό προ πολλού δεν με πλησίαζαν με τέτοιου είδους διαθέσεις.Άλλοι είναι αυτοί που εκμεταλλεύονται καταστάσεις- όπως η παρούσα- για να ρίξουν το δηλητήριο τους.
Επίσης ήθελα να σας πληροφορήσω ότι τον σεβασμό στους Πόντιους συμπατριώτες μου τον έχω δείξει έμπρακτα όλα αυτά τα χρόνια,διότι χάρη στην τίμια διοικητική και οικονομική διαχείριση που έγινε από μέρους μου και από μέρους των άλλων μελών του Διοικήσεων ο Σύλλογος Ποντίων έχει το προνόμιο να διαθέτει εδώ και χρόνια ιδιόκτητη στέγη.Η ανιδιοτέλεια μου μου επιτρέπει μα μιλώ καθ’ αυτό τον τρόπο και όση λάσπη και να ρίξετε ο δεσμός μου με τους Πόντιους της πόλης μας αλλά και απανταχού είναι Καθαρός και Άρρηκτος.
Εσείς που κόπτεστε για τους Πόντιους έχετε περάσει ποτέ από το σύλλογο μας? φυσικά Όχι.Εάν κάνατε τον κόπο θα βλέπατε εκτός των πάρα πολλών εκδηλώσεων,ότι κάθε Σάββατο για περισσότερο από 30 χρόνια στο Σύλλογο μαθαίνουν χορό μεγάλοι και μικροί συνεχίζοντας την παράδοση που μας έχουν κληροδοτήσει οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας από την πατρίδα μας τον Πόντο.
Λοιπόν,ντροπή σε εσάς και σε όσους θέλησαν να εκμεταλλευτούν μια μοναδική μου φράση για μα προσφέρουν υπηρεσίες στου εαυτούς σας ή σε κάποιους πίσω σας.
Τάματα δεν έλαβα και δεν έδωσα σε κανένα σε όλη μου την ζωή.
Αυτοί που τα συζητούν φαίνεται ότι τα έχουν μέσα στην καθημερινότητα τους και δρουν όπως οι παλιοί χαφιέδες της ασφάλειας που καιροφυλακτούσαν στις γωνίες τους πολίτες για να αδράξουν την ευκαιρία να συκοφαντήσουν όσους αντιπαθούσαν έναντι ανταλλάγματος.

Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Μετά τιμής
Γεώργιος Ουσταμπασίδης

1 σχόλιο:

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας