Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Το δημοτικό συμβούλιο και τα ‘’τηλέφωνα’’



ΔΗΜΑΡΧΟΣ:
Έλα καλησπέρα, έχω πρόβλημα, συζητάμε εδώ και μια ώρα το θέμα της αναμόρφωσης και ο Τομπούλογλου θέλει να ψηφίσει μόνο τους κωδικούς του προϋπολογισμού που αφορά τα έργα στο 3ο Δημοτικό Σχολείο. Και όλοι εδώ πέρα βλέπω ότι συμφωνούν ακόμα και οι δικοί μου… για πες μου μέντορα τι πρέπει να κάνω;

ΑΓΝΩΣΤΟΣ G:
Δεν μας συμφέρει, να αποσύρετε  το θέμα …. Είναι καλή κίνηση και εγώ θα καθίσω όλο το βράδυ στον υπολογιστή  μου να  γράφω σχόλια κατά του Τομπούλογλου, έχω πολλά ψευδώνυμα,  μην φοβάσαι θα σε βγάλω πάλι  ‘’Οσία Έφη’’. 

ΔΗΜΑΡΧΟΣ:
Οκ μέντορα μου, φιλάκια!!! Bye.



Το παραπάνω που διαβάσατε ήταν το χθεσινό δημοτικό συμβούλιο και κάποιοι απορούν γιατί δεν κόβουν και εισιτήριο σε ένα τέτοιο θέατρο. 

Μα πώς να κόψουν εισιτήριο ρε άνθρωπε όταν δεν εμφανίζεται ο πρωταγωνιστής της παράστασης αυτής.



Αλεπού η μπουμπού
 









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας