Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Τα όνειρα βγαίνουν αληθινά;


Χθες το βράδυ ξάπλωσα στη φωλιά μου και αποκοιμήθηκα, είδα ένα πολύ περίεργο όνειρο που θέλω να το μοιραστώ μαζί σας.
  
Ήμουν στο δημοτικό συμβούλιο  Φιλαδέλφειας – Χαλκηδόνας , μας κάλεσε λοιπόν η Δήμαρχος να ψηφίσουμε τον προϋπολογισμό της χρόνιας, εγώ αρνήθηκα να τον ψηφίσω γιατί είδα ότι η Δήμαρχος είχε υπέρ-χρεώσει τον Δήμο την προηγούμενη χρονιά.

Τότε άκουσα μια ''φωνή'' έξω από το δημοτικό συμβούλιο που απειλούσε με αστικές και πειθαρχικές ευθύνες, εγώ δεν έδωσα καμιά σημασία.

Αυτός συνέχιζε να απειλεί και να φωνάζει πιο δυνατά για αστικές και πειθαρχικές ευθύνες .

Τότε και εγώ του είπα: να καλέσουμε να επέμβει ο Γεν. Γραμ. Αποκ. Διοίκησης και να ανοίξουμε όλοι τα χαρτιά μας για να δούμε σε πόσα ζητήματα λειτουργεί παράτυπα η παρούσα δημοτική αρχή τόσο καιρό.

Και ξαφνικά εμφανίστηκε σαν φάντης μπαστούνι η κυρά Βούλα (που είναι χρόνια στο κουρμπέτι) και τα έδωσε όλα γραπτώς.

Τότε είδα κάποιους να αλλάζουν χρώματα, να κοιτούν ο ένας τον άλλον, να τους πιάνει πανικός…

Και ρωτάω: τα όνειρα βγαίνουν αληθινά;

Αλεπού η μπουμπού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας