Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Πρωτοχρονιάτικες υπερωρίες στην γκιλοτίνα…



Κατ’  αρχάς να σας συστηθώ.
Είμαι η κυρά Μάρω, μια ταπεινή αλεπού που για χρόνια ζούσα σε ένα Άλσος μιας μικρής πόλης που την λένε Νέα Φιλαδέλφεια. Κάποια στιγμή αυτή την πόλη την μεγάλωσαν και ήρθαν να την κυβερνήσουν άρχοντες μεγάλοι, από τα νέα μέρη.  Φαίνεται όμως ότι στα μέρη τους δεν ήξεραν από δένδρα και δάση και δεν πρόσεχαν το άλσος που ζούσα. Άσε που κάθε καλοκαίρι εδώ και δύο χρόνια έχω και το άγχος μην καώ ζωντανή, αφού δεν καθαρίζουν έγκαιρα τα χόρτα τα ξερά.
Αποφάσισα λοιπόν, εγώ η μικρή αλεπουδίτσα, να αφήσω την φωλιά μου και να ξεκινήσω να λύσω το παμπάλαιο ερώτημα που χρόνια ταλανίζει την ανθρωπότητα, να δώσω δηλαδή επιτέλους απάντηση στο «τι ζητάει στο παζάρι η αλεπού».


Φτιάχτηκα, στολίστηκα, φούντωσα την ουρά μου και είπα να ξεκινήσω με το που θα αλλάξει ο χρόνος.
Διάλεξα την Πρωτοχρονιά, γιατί σκέφτηκα ότι θα είναι καλός οιωνός στην προσπάθεια μου να ξεκινήσω γιορτινά, με τις ευχές και τα καλούδια των γιορτών να με συνοδεύουν.
Είπα όμως να καταγράφω και όλα αυτά που θα βλέπω στον δρόμο μου.
Έτσι άνοιξα ένα ιστολόγιο, για να μπορώ να ενημερώνω τους φίλους μου για ότι νέο συναντώ στον μακρύ μου δρόμο.
Άλλα περίμενα όμως και άλλα συνάντησα στον έξω κόσμο, με το που βγήκα από την φωλιά μου.
Το καράβι λέει των αρχόντων εδώ κα δυο χρόνια πλέει συνεχώς σε φουρτούνες μεγάλες. Πήγε που λέτε η Κυρά η καπετάνισσα σε μάγισσες και χαρτορίχτρες, αφού η Πυθία είναι πρόσωπο μυθικό και δεν υπάρχει.
- Θυσίες καπετάνισσα πρέπει να κάνεις, θυσίες μεγάλες για να βρεις την ησυχία σου, εσύ και το καράβι, της είπαν όλες μαζί με μια φωνή.
Μπας και σταματήσουν οι φουρτούνες που σε τυραννάνε.
- Τι πρέπει να θυσιάσω καλές μου, ρωτά αυτή.
-  Υπάρχουν 4 «φίδια» στο κόρφο σου, αυτά να στήσεις στον βωμό.
Κάθεται η Κυρά η καπετάνισσα και ψάχνει να βρει τα «φίδια». Δεν χρειάστηκε και πολλές σκέψεις για να κατασταλάξει ποιους θα στήσει στον βωμό.
Ζαχαρίας Χωρινός ο πρώτος. Μόνο ζάχαρη δεν της χάρισε δυο χρόνια τώρα. Από τον πρώτο μήνα του ταξιδιού, σκέφτηκε, μέσα στην γκρίνια ήταν.
Βάσω Αγαγιώτου, Βούλα Μαυράκη και Ευτυχία Παπαλουκά αυτές που θα συμπληρώσουν την τετράδα.  Μέσα στην γκρίνια είναι και αυτές, μέσα στις φωνές. Ούτε καφέ δεν μπορώ να πιω μαζί τους ξανασκέφτηκε. Άσε που η μικρή τραβάει και τα βλέμματα από εμένα, λίγο το έχεις;
Βάλε από πάνω ότι όλοι τους διάλεξαν ανάμεσα στους τυφλούς του πληρώματος να ακολουθήσουν και να ακούνε τον έναν τον μονόφθαλμο που ήταν στο καράβι. Και αφού ο μονόφθαλμος πρόλαβε και πήδηξε από το καράβι και δεν μπορούσε να τον στείλει στον βωμό, σκέφτηκε να τον τιμωρήσει θυσιάζοντας τους ανθρώπους τους δικούς του.
Για να μην σας κουράζω λοιπόν, παραμονή Πρωτοχρονιάς στήνει τον βωμό και κάνει πράξη τα όσα της είπαν για να ηρεμήσει το καράβι.
Διαγραφή θαρρώ το λένε οι άνθρωποι αυτή την θυσία. Νέα Προοπτική το όνομα του καραβιού. Θα με ρωτήσουν όσοι διαβάσουν τις περιπέτειες μου.
- Κυρά Μάρω, θα φτιάξει η ρότα του καραβιού, θα βρει μπουνάτσες;
Εγώ σαν πονηρή αλεπού ένα σας λέω, όχι.
Και μη μου πείτε ότι θυσίες ζήτησαν οι μάγισσες και οι χαρτορίχτρες, θυσίες έκανε η Κυρά η καπετάνισσα.
Ξεχνάτε όμως μια μικρή λεπτομέρεια.
Ποτέ μα ποτέ οι μάγισσες και οι χαρτορίχτρες δεν βγάζουν χρησμούς που αν πραγματοποιηθούν θα χάσουν τον πελάτη.
Καλή Χρονιά.

Η κυρά Μάρω

7 σχόλια:

  1. AΛΕΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΝΗΡΗ,ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΕΜΑΘΑ ΠΟΙΟΣ ΠΟΝΗΡΟΣ ΕΣΤΗΣΕ ΤΗ ΓΚΙΛΟΤΙΝΑ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΤΙΚΑ!
    Ο ΛΟΓΙΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ...ΠΤΥΧΙΟ!
    ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΧΝΗΣ ΣΑ ΝΑ ΛΕΜΕ.
    ΜΟΥ ΣΦΥΡΙΞΑΝ ΣΤ ΑΥΤΗ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ...ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕΙ ΤΗ ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ.
    ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΙΑ...ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΜΕ ΤΟ "ΠΟΥΛΗΜΑ" ΤΩΝ BLOGS ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΚΑΘΑΡΑ ΤΟΥ ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ. ΧΑΧΑΧΑΧΟΧΟ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η ΑΛΕΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ; Ή ΜΟΝΟ ΝΥΧΤΑ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΛΕΠΟΥ Ν. ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑΣ - Ν. ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ1 Ιανουαρίου 2013 στις 8:59 μ.μ.

      Η αλεπού θα κυκλοφορεί μέρα και νύχτα.

      Διαγραφή

  4. Ενημέρωση:
    • Δεν αναρτούνται σχόλια που βρίζουν και προσβάλουν ευθέως πρόσωπα.
    • Δεν αναρτούνται σχόλια όταν φωτογραφίζουμε πρόσωπα με βρισιές και προσβολές.
    • Η Αλεπού πιστεύει, ότι όλοι μας μπορούμε να γράφουμε με πιο κόσμιο τρόπο τις γνώμες μας και τις ανησυχίες μας.


    ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ E-MAIL, ΠΟΥ ΜΑΣ ΡΩΤΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΡΤΗΣΑΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΧΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΛΕΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΝΥΧΤΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ ΣΚΑΤΑ ΠΑΤΕΙ!!!!!!ΚΙ ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΝΥΧΤΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά είδαμε και τα άλλα ζώα του ζωικού βασιλείου που περιπατάνε την μέρα πόσα σκατά έχουν πατήσει.

      Διαγραφή

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας