Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Άρχισα να έχω απορίες…


























Σας το είπα από την πρώτη στιγμή.
Εγώ μια μικρή αλεπού είμαι που τώρα βγήκα από την φωλιά μου για να γνωρίσω τον κόσμο σας. Θα έχω πολλές απορίες και θα ζητάω την βοήθεια σας για να τις λύσω.

 
Σε πολλά από τα σημεία που πήγα βόλτα, ψάχνοντας για το παζάρι, είδα ανθρώπους να τσακώνονται μεταξύ τους. Γιατί λέει κάποιοι κακοί στέρησαν από τους κατοίκους της πόλης σας, την ευκαιρία να πάνε ξανά στο σχολείο και να μάθουν πράγματα που θα βοηθούσαν όσους δεν είχαν δουλειά, να ψάξουν και να βρουν.
Θα έδειχναν λέει το χαρτί που θα έπαιρναν και θα άνοιγαν οι πόρτες διάπλατα.
Σαν περίεργη που είμαι έψαξα να μάθω περισσότερα.
Βρήκα που λέτε ένα χαρτί που έγραφε τι θα μπορούσαν να μάθουν όσοι θα πήγαιναν σε αυτό το σχολείο. Είδα πράγματα που τα ξέρω, όπως μαθήματα για κομπιούτερ, ξένες γλώσσες και άλλα πολλά που δεν μου χρειάζονται. Είδα όμως και κάποια άλλα μαθήματα που δεν ξέρω καν τι είναι. Μπορείτε καλοί μου άνθρωποι να με βοηθήσετε και να μου πείτε ποιο από όλα θα με βοηθούσε να βρω πιο γρήγορα δουλειά, γιατί που ξέρετε μπορεί να χρειαστεί και να δουλέψω. Αν ξαναπαρουσιαστεί η ευκαιρία να ξέρω από τώρα τι θα διαλέξω. Εσείς αλήθεια τι θα διαλέγατε για να βρείτε αμέσως δουλειά;

Τα θέματα που μου κίνησαν το ενδιαφέρον είναι:
  
Δημιουργώ τη δική μου επιχείρηση, Σύγχρονες Τραπεζικές Συναλλαγές, Υπολογίζοντας τις δαπάνες του νοικοκυριού, Συμβουλευτική σταδιοδρομίας, Προστασία και Δικαιώματα Καταναλωτή, Ασφάλεια – Ποιότητα Τροφίμων, Αστικοί λαχανόκηποι, Διαχείριση χρόνου, Διαχείριση διαπροσωπικών σχέσεων, Επικοινωνία και δυναμική της Ομάδας, Εθελοντικές δράσεις στην τοπική κοινωνία, Αποτελεσματική επικοινωνία με φορείς και υπηρεσίες, Αντιμετώπιση της κοινωνικής κρίσης στην καθημερινή ζωή,  Μετανάστες – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή, Τσιγγάνοι – Γλωσσικές δεξιότητες, Τσιγγάνοι – Υποστήριξη στην καθημερινή ζωή, Κρατούμενοι – Επικοινωνία στην καθημερινή ζωή, Κρατούμενοι – Υποστήριξη κρατουμένων, Μουσουλμανική Μειονότητα – Γλωσσικές δεξιότητες

Η Κυρά Μάρω

4 σχόλια:

  1. ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΙΧΝΕΙΣ ΠΟΣΟ ΕΜΠΑΘΗΣ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΩ ΟΤΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ, ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ (ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤHΡΙΟ EΛΛΑΔΟΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΤΛ) ΚΑΙ ΚΟΣΤΙΖΟΥΝ 200-300 ΕΥΡΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΤΙΣ ΚΑΛΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΠΟΧΕΣ ΟΙ ΕΤAIΡΕΙΕΣ ΠΑΡΕΙΧΑΝ ΤΕΤΟΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΧΑΡΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!!!

    ΑΣ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ!!!

    ΠΡΙΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΛΟΥΜΠΕΣ!!! ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΒΑΖΕΙ ΝΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΑ ΕΞΑΛΛΟΥ ΛΥΜΕΝΑ ΤΑ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ...ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!!!

    ΥΓ:ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΠΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο σχόλιο είναι γνώμη δική σου και μόνο, άρα δεν χρειάζεται να κοπεί.
      Η Κυρά Μάρω έκανε την βόλτα της στη πόλη, είδε, άκουσε και έγραψε αυτά που ήθελε δεν την έβαλε κανείς να γράψει κάτι .
      Δεν ξέρω τι γίνεται με σένα.

      Διαγραφή
  2. Οι εθελοντικές δράσεις νομίζω είναι το καλύτερο εφόδιο για μια σίγουρη καριέρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον το –κρατούμενοι- για να ξέρεις πως θα στηρίζεις τον εαυτό σου αν σε κλείσουν μέσα από χρέη.
    Έριξε το μπισκοτάκι του ο δήμος, κάποιοι τσίμπησαν και κάποιοι όχι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

η Αλεπού Φιλαδέλφειας - Χαλκηδόνας